Bebe Tei este bebeluşul Farmaciei Tei

povestea_lunii

În momentul de faţă, Bebe Tei este unul dintre principalii jucători pe piaţa produselor pentru copii iar în luna  aprilie s-a lansat primul supermarket pentru bebeluşi din România.  Am stat de vorba cu Roxana Maftei, unic
asociat al SC Farmacia Tei SRL şi am aflat lucruri pe care ştim că sunteţi nerăbdători să le aflaţi şi voi.

1. Când aţi luat decizia să porniţi acest business şi ce v-a determinat să mergeţi pe acest drum?

Decizia de a deschide un astfel de magazin a fost luată în vara anului 2011 din dorinţa de a degreva spaţiul limitat din farmacie de produsele destinate bebeluşilor şi de a deschide un magazin mai mic în care clienţii să găsească toate produsele necesare îngrijirii bebeluşilor, în acelaşi loc.

2. De ce se numeşte Bebe Tei?

Ne-am gândit la acest magazin ca la un bebeluş al Farmaciei Tei, dar se numeşte aşa şi pentru că acolo se găsesc la un loc produsele necesare îngrijirii micuţilor.

3. La începutul acestui an aţi decis să deschideţi şi un Supermarket pentru bebeluşi, iar într-un interviu acordat Ziarului Financiar preconizaţi vânzări de 7 milioane de euro într-un an.  Acum, la 6 luni după, credeţi că vă veţi atinge obiectivul?

Suntem siguri că acest target poate fi atins într-un an calendaristic. Suntem pe drumul cel bun.

4. Pe ce mizaţi când oferiţi cele mai mici preţuri de pe piaţă?

Nu ştiu dacă avem cele mai mici preţuri de pe piaţă, este foarte greu de analizat, în schimb ştiu că ne dorim să oferim clienţilor nostri preţuri corecte ţinând concover_story_add1t de actualul context economic şi facem eforturi susţinute pentru a respecta politica noastră comercială.

5. Din experienţa dumneavoastră, cum preferă românii să cumpere produse pentru copii: online sau retail/ magazin? Cum credeţi că va evolua piaţa în următorii ani?

Tendinţa normală şi firească este ca vânzarile on-line să crească deoarece toţi ne lovim de problema timpului dar am observat în acelaşi timp şi o atenţie sporită în ceea ce priveşte achiziţionarea produselor pentru bebeluşi (părinţii îşi doresc să vadă produsele şi de asemenea să fie din ce în ce mai bine informaţi, motiv pentru care au nevoie de consiliere). Credem că mixul on-line-off-line este cel mai potrivit pentru un astfel de business.

6. Cum reuşeşte Bebe Tei să înţeleagă nevoile mămicilor pentru a oferi copiilor lor tot ce e mai bun?

Cred că în luarea deciziilor, foarte importantă a fost experienţa personală a managerului magazinului Bebe Tei (Irina Ciubotaru), selecţia de produse, analiza raportului calitate/ preţ, experienţa colectivului provenit din lumea farmaceutică.

7. Care sunt modalităţile prin care Bebe Tei îşi fidelizează clienţii?

Am pornit de la preţuri corecte, am reuşit să asigurăm diversitate pe această nişă, încercăm să oferim clienţilor noştri şi nu numai lor, cursuri de puericultură cu personal calificat şi nu în ultimul rând încercăm să pregătim personalul pentru a asigura consultanţă de calitate.
De asemenea vom demara procesul deschiderii site-ului www.bebetei.ro, cât de repede posibil, astfel încât clienţii noştri să ajungă mult mai uşor la informaţiile de care au nevoie.

8. Ce tipuri de produse găsim în magazinele Bebe Tei?

În magazinele Bebe Tei părinţii găsesc aproape toate articolele de care au nevoie pentru îngrijirea unui copil, excepţie făcând articolele de vestimenţatie şi încălţăminte.

9. Cum promovaţi business-ul şi cum comunicaţi cu clienţii?

Pănă acum promovarea business-ului s-a făcut doar prin on-line, prin Ghidul de Nutriţie BEBE TEI distribuit în maternităţi, târguri şi la cursurile de puericultură organizate şi, foarte important,  prin viu grai (recomandarea clienţilor noştri). Suntem în căutarea unor noi canale de promovare care să ne ajute pe viitor. În ceea ce priveste comunicarea cu clienţii, există întotdeauna loc de îmbunătăţiri. Cred că avem încă mult de lucru.

10. Care sunt perspectivele de viitor în ceea ce priveşte dezvoltarea Bebe Tei?

Intenţionăm să deschidem în prima jumătate a anului 2014 un nou supermarket şi să dezvoltăm conceptul care s-a dovedit un real succes Bebe Tei + Farmacia Tei sub acelaşi acoperiş. Îmi place să cred că Farmacia Tei (cu noua locaţie) va fi un etalon pentru piaţa farmaceutică din România.

11. Acum în încheiere, în ceea ce priveşte extinderea în afara capitalei, care ar fi următorul oraş pe care îl aveţi în vedere?

Ne dorim foarte mult să aducem Bebe Tei şi in alte oraşe ale ţării, primul pe lista noastră este Iaşi.

 

BebeTei Militari Supermarketul bebelușilor:

Adresa:

Militari Shopping Center, Bd. Iuliu Maniu 560, Bucureşti, România

Program:

Luni – vineri – între orele 8:00 şi 21,00,
Sâmbătă între orele 9,00 şi 21,00,
Duminică între orele 10,00 şi 20,00

Telefon:

Vodafone: +40737 344 200
Vodafone: +40737 344 199
Vodafone: +40737 344 203

 

Magazinul BebeTei:

Adresa:

B-dul Lacul Tei, nr. 58, Vila Bebe Tei, Sector 2, Bucureşti, România

Program:

Luni – vineri – între orele 8:00 şi 21,00,
Sâmbătă între orele 8,00 şi 19,00,
Duminică între orele 8,00 şi 17,00

Telefoane:

Romtelecom: +4021 687 77 89
Vodafone: +40736 65 30 53
Vodafone: +40736 65 30 54
Vodafone: +40736 65 30 55

Comments

comments