Cum scăpăm de kilogramele acumulate în timpul sarcinii

sport

Multe femei se confruntă cu probleme de greutate după sarcină, în ciuda faptului că au încercat să-şi ţină sub control apetitul şi au fost atente la ce alimente au consumat pe toată perioada sarcinii. După primele săptămâni de adaptare la noua condiţie de mămică, problema kilogramelor în plus începe să te preocupe din ce în ce mai mult. Ce poţi face pentru a reveni la silueta pe care o aveai înainte de sarcină?
Una dintre regulile de bază este hidratarea. Cu alte cuvinte, consumul apei trebuie să devină o prioritate. În felul acesta, organismul va arde mai eficient caloriile, iar procesul de recuperare după naştere va fi mai rapid. Prin urmare, bea un pahar sau două de apă înainte de fiecare masă. Încearcă să nu mai mănânci nimic după orele 19:00 pentru că metabolismul este mai lent în timpul nopţii.
Vestea bună este că există câteva exerciţii şi strategii pe care le poţi aplica, în ciuda programului aglomerat pe care ţi-l trasează în fiecare zi micuţul tău. Nu este neapărat necesar să aştepţi ca bebeluşul să adoarmă pentru a-ţi putea efectua programul de exerciţii.
Ieşiţi amândoi la plimbare dimineaţa sau seara, în parc. În primele săptămâni după naştere, nu este recomandat să efectuezi exerciţii prea solicitante, mai ales dacă ai născut prin cezariană. Plimbările, însă, sunt indicate câte 30 de minute zilnic. În cazul în care ai născut pe cale naturală, organismul se va reface incomparabil mai repede, ceea ce înseamnă că vei putea trece mai repede la exerciţii precum genuflexiunile şi exerciţii abdominale. Ar fi indicat să lucrezi în seturi scurte, de câte cinci mişcări şi cât mai dese.
Ultimate Pilates Level 1 este un program blând şi eficient, bazat pe mişcări naturale ale corpului. Exerciţiile izolează fiecare grupă de muşchi în parte, ceea ce face ca acest program să fie foarte sigur şi să ofere rezultate în doar câteva săptămâni. Întăreşte musculatura corpului, ceea ce contribuie la modelarea unui aspect suplu şi tonifiat, dar nu prezintă riscuri pentru sănătate, deoarece este bazat doar pe mişcări foarte sigure şi accesibile, ce vizează abdomenul, picioarele, fesele şi spatele, aşa că e foarte potrivit pentru proaspetele mămici.

Ia în considerare că articulaţiile şi ligamentele tale sunt încă fragile, cel puţin pentru aproximativ 3-5 luni. Dacă doreşti să te apuci de un program sportiv, atunci e de preferat să alegi unul bazat pe exerciţii speciale după naştere.

Alăptatul este esenţial pentru dezvoltarea optimă a micuţului tău. Specialiştii susţin că în fiecare zi pe durata alăptării, o femeie poate pierde chiar 500 de calorii.

Comments

comments