Exerciții pentru un abdomen ferm

Antrenamentele pentru abdomen sunt esențiale pentru întreținerea corpului. În primul rând, e bine să renunți sau cel puțin să reduci mâncarea de tip junk food. În al doilea rând, antrenamentele trebuie efectuate constant, iar exercițiile executate corect. În plus, trebuie să știi că îți poate lua câteva luni bune să ajungi la corpul dorit. Iar asta nu e tot! Pentru a te menține este necesar să alegi exercițiile potrivite care să te ajute să-ți păstrezi corpul bine sculptat cât mai mult timp.

Un abdomen ferm se obține prin exerciții zilnice

Mișcarea este recomandată într-adevăr zilnic, însă abdomenul are nevoie și de repaus. Repausul este de fapt indispensabil, el fiind momentul cheie în care abdomenul se conturează. De la 3 la 5 ședințe de exerciții pentru abdomen sunt suficiente.

Există aparate care te scapă de burtă

Rezultatele bune implică eforturi susținute, iar acest lucru se aplică și atunci când vine vorba de aparatul minune care-ți promite un abdomen de invidiat. În plus, aparatele pe bază de vibromasaj, cele de electrostimulare și cele care facilitează flexia abdominală îți lucrează mușchii abdominali. Nu te ajută însă în niciun fel să elimini surplusul de grăsime de pe zona abdominală.

Trebuie să faci abdomene timp de jumătate de oră pe zi

Dacă îți trebuie doar jumătate de oră ca să simți efortul abdomenelor, înseamnă că mișcările nu sunt executate corect. Cinci minute de abdomene, executate de minimum 3 zile pe săptămână, ar trebuie să fie suficiente pentru început.

Dacă vrei să ai mușchi fermi, trebuie să lucrezi cu greutăți

Deși sunt folosite pentru sculptarea abdomenului, greutățile nu sunt indispensabile. Sunt multe exerciții fără greutăți care te ajută să-ți sculptezi mușchii abdominali.
Cel mai bine e să efectuezi exercițiile pentru abdomen la sfârșitul zilei.
Fals! Nu contează în ce parte a zilei faci sport, atâta vreme cât îl faci constant. În orice caz, este bine să-ți dozezi efortul și să-ți desfășori antrenamentele în acea parte a zilei în care ai cea mai multă energie.

Exerciții clasice pentru abdomen

Stai pe spate cu mâinile întinse pe lângă corp.
Ridică-te la un unghi de 90 de grade.
Nu te ridica folosind partea superioară a corpului și nu-ți forța gâtul atunci când faci acest tip de abdomene.

Comments

comments