Nu putem alege intre lacrimi

Nu putem alege intre lacrimi

Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“. Peste 100.000 de copii suna anual la Telefonul Copilului 116 111, iar zeci de mii de cazuri in care viata copiilor a fost pusa in pericol si-au gasit rezolvarea la doar un apel distanta. Iar telefoanele continua sa sune. Numarul psihologilor si asistentilor sociali de la Telefonul Copilului nu este, insa, suficient, pentru atat de multe strigate de ajutor, iar apelurile a zeci de mii de copii abuzati, descumpaniti si singuri raman fara raspuns.

Pentru a putea prelua din ce in ce mai multe apeluri, am lansat campania “Nu putem alege intre lacrimi“, menita sa ne ajute sa strangem fonduri pentru a veni in ajutorul a cat mai multor copii care ne solicita. Asociatia Telefonul Copilului are nevoie sa angajeze mai multi specialisti – asistenti sociali si psihologi – pregatiti sa dea cel mai bun raspuns atat copiilor care au nevoie de ajutor urgent, aflati in diverse situatii de abuz, cat si celor aflati in pragul depresiei, speriati, tristi sau singuri.

 

Campania incurajeaza romanii sa trimita un SMS in valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului sa aiba capacitatea de a raspunde tuturor apelurilor primite, oferind astfel asistenta tuturor copiilor care au nevoie de ajutor.

 

Specialistii de la Telefonul Copilului sunt confruntati cu nevoia de a face o alegere de fiecare data cand raspund unui apel telefonic, existand mereu riscul ca unul dintre apelurile care raman in asteptare sa vina de la un copil cu probleme mai grave fata de ale celui caruia i s-a raspuns. Asadar, de fiecare data cand un specialist raspunde la telefon, hazardul face o alegere neinduratoare. Astfel, pentru fiecare copil care primeste un raspuns la Telefonul Copilului, sunt 2 copii care aud tonul ocupat. Nimeni nu poate sa stie cat de urgente sunt problemele copiilor ramasi in asteptare, nici cat timp vor ramane la telefon, nici daca vor mai suna vreodata. E ca si cum cineva s-ar juca AN-TAN-TE cu lacrimile lor. Iar spotul TV, regizat de Andrei Amarfoaie si produs de MultiMediaEst, surprinde diverse situatii de viata in care copiii, lipsiti de vocea unui adult care sa-i ghideze, raman descumpaniti www.telefonulcopilului.ro

 

”De 13 ani incercam ca fiecare apel catre Telefonul Copilului sa primeasca raspuns. Pentru unii copii, insa, telefonul suna ocupat. Poate vor reveni si ne vor cere din nou ajutorul. Dar uneori nu exista a doua sansa. Impreuna cu echipa Geometry Global am transpus povestea Telefonului Copilului in ritmul ”an-tan-te”, un joc de cuvinte care te trimite inapoi in timp la anii si jocurile copilariei, dar, totodata, te face sa constientizezi realitatea noastra. La Telefonul Copilului luptam in fiecare zi ca fiecare copil sa aiba sansa de a se juca fericit si azi, si maine. In fiecare zi. Vrem sa lasam jocurile copilariei – cele in care un copil ramane pe dinafara la fiecare runda – acolo unde le este locul: in fata blocului, in curte, la scoala. Fiecare copil merita si are dreptul sa primeasca ajutor atunci cand are nevoie. Cu 2 euro donati la 8840, ne puteti ajuta sa ne asiguram ca bucuria copilariei, departe de abuzuri si durere, poate fi o certitudine a fiecarui copil”, declara Catalina Florea, Director Executiv, Asociatia Telefonul Copilului.

 

Campania este semnata de Geometry Global Romania si include materiale de promovare precum spot TV, spot radio, print si materiale neconventionale: http://www.telefonulcopilului.ro/nu-putem-alege-intre-lacrimi.

 

„Campania AN-TAN-TE nu este una tipica, in care clientul iti da un subiect in lucru si tu revii cu mai multe propuneri, dintre care una se implementeaza. Cu fiecare discutie purtata cu echipa Asociatiei „Telefonul Copilului”, aflam despre adevarurile triste ale copiilor din Romania, iar pentru fiecare dintre aceste nedreptati am fi vrut sa putem face o campanie. Ceea ce putem face astazi este sa sustinem Asociatia Telefonul Copilului, care se confrunta cu o problema importanta: numarul specialistilor de la Telefonul Copilului nu este suficient pentru atat de multe strigate de ajutor. Despre acest lucru vom vorbi in campania noastra: despre imposibilitatea de a alege intre cerintele, rugamintile, problemele, urgentele celor mici,” a declarat Alina Buzatu, Director Strategie, Geometry Global Romania

 

Campania se desfasoara in perioada 16 decembrie 2014 – 28 februarie 2015, iar mesajul campaniei va fi diseminat cu ajutorul partenerilor media carora le multumim pentru ca s-au alaturat cauzei Telefonul Copilului: Societatea Romana de Televiziune, Cable Direct, Dolce Sport, Societatea Romana de Radiodifuziune, Blitz TV, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, AutoCobalcescu, Sales Express, Libraria Carturesti.

 

Contam si in cazul acestei campanii pe sprijinul reprezentantilor mass media si le multumim tuturor pentru asigurarea constanta a vizibilitatii numarului 116 111 in randul copiilor si parintilor, ceea ce a facilitat tratarea cat mai multor cazuri de incalcare a drepturilor copilului.

 

Echipa Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director), Stefan Vasilachi (Head of Art), Alina Buzatu (Head of Strategy), Patricia Suliman (Senior Art Director), Ana Militaru (Copywriter), Diana Serban (Account Manager), Mihai Sava (DTP), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Mihaela Zaharia (PR).

Echipa MultiMediaEst: Andrei Amarfoaie (Regizor); Dragos Vilcu (Producator); Adrian Smeu (Production Manager); Fotograf: Gin / Nicolae Burca; Ruxandra Stanescu (Postproduction Manager); Suzan Suliman (Costume); Cosmin Fericean (DOP).

Echipa Asociatiei Telefonul Copilului: Catalina Florea (Director executiv), Andreea Groenendijk – Deveau (Media Specialist),  Silviu Andrei (IT & Digital Specialist).

Comments

comments