Putem slăbi prin dans

sport-70

Doreşti să slăbeşti şi nu îţi place să faci exerciţii fizice sau jogging? Noi am găsit soluţia ideală pentru tine! Acum poţi să slăbeşti şi să îţi remodelezi silueta prin mirajul dansului. Nu trebuie să ştii să dansezi ca un profesionist, ci să exersezi zilnic, câteva ore de dans pe zi şi doar într-o lună de zile rezultatele se vor vedea.

Musculatura se va tonifia, iar celulita va rămâne doar o amintire, toate acestea datorită faptul că prin dans circulaţia sângelui este pusă în mişcare. Dansul poate fi practicat de toate vârstele, deoarece nu necesită un efort extraordinar, aşa cum se întămplă, spre exemplu, într-o sală de fitness.

Într-o oră de dans, practicată zilnic, se pot arde aproximativ 400-500 de calorii. Înainte de a trece în revistă dansurile care ne ajută cel mai mult să slăbim, vom vorbi puţin despre efectele benefice ale dansului şi ale muzicii, pentru că pe ritmurile acesteia ne vom sincroniza mişcările, paşii de dans. Oamenii de ştiinţă confirmă faptul că muzica ajută la eliberarea endorfinelor în creier, motivează, măreşte ritmul activităţii, are efect antidepresiv, înlătură stresul, ne ajută să trecem cu uşurinţă peste oboseală şi să marcăm performanţe pesonale fizice şi psihice. În plus dansul ne ajută să avem picioare mai frumoase, muşchi tonifiaţi, abdomen plat şi o stare psihică pozitivă. Creşte mobilitatea articulaţiilor, ajută inima şi plamânii, previne afecţiunile coloanei vertebrale, osteoporoza, scade tensiunea arterială şi ajută digestia.

Ce dansuri ne ajută să slăbim? Salsa pune la treabă întreg trupul, gambele, fesele, coapsele, şoldurile, talia, mâinile şi reprezintă un veritabil antrenament cardio, mulţumită ritmului intens. Dansurile orientale (din buric) remodelează armonios corpul, solicitând şi acesta întreaga musculatură. La fel şi dansurile africane, indiene, chiar şi hip-hopul, îmbunatăţind ritmul cardiac şi contribuind activ la pierderea kilogramelor.

Dacă preferi jazz-ul, poţi încerca câteva mişcări pe acest ritm, pentru musculatura picioarelor, a abdomenului şi braţelor. Mişcările pe ritmuri de jazz sunt lente, întreaga musculatură este lucrată, iar efectele vor fi sesizate rapid.

Stilul indian de dans este perfect pentru musculatura braţelor şi îmbunătăţirea poziţiei corporale. Salsa este preferat de persoanele energice şi este stilul perfect pentru tonifierea rapidă a întregii musculaturi.

Comments

comments