Vacanţă de vis!

in-vacanta-februarie-2014

Marea este superbă în anotimpul rece, tot timpul agitată, cu valuri imense, oferă o senzaţie nemaiîntâlnită, de linişte profundă şi relaxare. Concediul la mare îl aleg de obicei cuplurile, care îşi mărturisesc sentimentele unul faţă de celălalt în faţa marii şi admiră frumusetea acesteia, se bucură de sunetul valurilor ce se sparg de diguri, şi transformă weekend-ul într-o evadare pe care nu o vor uita toată viaţa.

În mijlocul iernii am decis să fugim de rutina Bucurestiului pentru a petrece o mini vacanţă de vis în Mamaia, mai exact în Mamaia de Nord- Năvodari.
Cum, din fericire, toată lumea se află la munte în această perioadă, nici nu am simţit cand au trecut cele două ore jumatate până la destinaţie. Aflată la doar câteva minute distanţă de plajă, Vila Porto Bella unde am fost cazaţi, este o construţie impunătoare în stilul art deco, extrem de elegantă, care m-a cucerit de cum i-am păşit pragul. Este singurul Luxury Boutique Hotel din Mamaia –Mamaia de Nord şi nu exagerez când spun că îşi merită locul întai printre preferinţele turiştilor. Am fost întâmpinaţi cu căldură de proprietarii hotelului, un cuplu minunat care a reuşit să împletească dragostea lor faţă de oameni cu experienţa vastă în industria hotelieră, atât în Europa, Marea Britanie, Italia cât şi peste ocean în Statele Unite, dar şi la bordul navelor de croazieră, pentru a aduce la noi în ţară condiţiile întâlnite în cele mai luxoase locuri de pe mapamond.

Când am ajuns în camera foarte spaţioasă care ne era destinată, am fost copleşită de opulenţa dar în acelaşi timp de rafinamentul şi eleganţa designului interior, asigurat de însusi proprietarul vilei, el având un întreg trecut şi în acest domeniu. Să nu mai spun ca atmosfera intimă creată, pană la cel mai mic detaliu m-a impresionat. Şemineul aprins, patul regesc din catifea, totul acoperit de petale de trandafiri, candelabrele impunătoare, propriul jacuzzi, uleiurile de baie, lumanări şi surpriza: şampanie din partea casei, m-au făcut să mă gândesc exact la viaţa celebrităţilor de la Hollywood.

Cu toate acestea, ne-am lăsat bagajele şi am plecat spre plajă, marea este magică iarna, priveliştea este incomparabilă chiar dacă este anotimpul sporturilor pe pârtie şi al săniuşului, puţină linişte nu strică nimănui, fară terase zgomotoase şi plaje aglomerate, am cunoscut marea altfel decât este ea, un univers de sentimente pure si blânde. Mare ne-a fost mirarea cand am întâlnit pe plajă câţiva amatori kitesurfing, un sport extrem ce îmbină zborul cu zmeul şi plutirea pe apă.

Seara s-a lăsat repede peste noi iar frigul ne-a grăbit înapoi la hotel, unde am profitat la maxin de propriul nostru spa, apoi plină de impresii m-am abandonat unui somn făra vise către o nouă zi. Dimineaţa ne aştepta un răsfaţ la micul dejun, omletă specială, croissante franţuzesti cu unt, preferatele mele, cornuri cu ciocolată,iaurturi pentru toate gusturile, cafea, sucuri de fructe proaspete, ce mai îţi  puteai dori.

Weekendul se apropie de final cu paşi repezi, dar cu siguranţă ne vom intoarce aici, mai ales că din vară villa Porto Bella ne aşteptă cu multe surprize, pe langă atmosfera de neuitat, cei care işi doresc se pot căsători pe plajă intr-un cadru romantic sau îşi pot reînnoi jurămintele în capela special amenajată pentru indrăgostiţii de toate vârstele.

Nu ne-am putut desprinde de mare aşa uşor. Am auzit că imediat ce se termină plaja din Eforie Sud, protejată de rânduri întregi de stabilopozi, începe o zonă de aproximativ 100 de metri unde a fost amenajată o faleză joasă şi îngustă, aflată foarte aproape de nivelul mării, de unde se poate zări în depărtare un joc de culori surprinzător pe suprafaţa apei. Am vrut sa vedem cu ochii nostri acest fenomen, iar acum vă las în compania unor poze excepţionale realizate de domnul Dan Cristian Mihailescu (Website : http://danmihailescu.ro/ , Facebook : https://www.facebook.com/mihailescu.dan ) care grăiesc de la sine.

SFAT

Porto Bella dispune de 11 camere spaţioase cu pat matrimonial king size, toate cu vedere la mare,  balcon, salon pentru mic dejun, terasă, lounge, bar, recepţie non stop, seif, room -service, cameră de bagaje, parcare. Dotări camere : aer condiţionat, minibar, tv lcd cu diagonala de 109 cm, şemineu funcţional, cablu tv / satelit, internet wireless, balcon cu vedere la mare, uscător par, halat si papuci, cosmetice hoteliere.

Vila Porto Bella este deschisă tot timpul anului în staţiunea Mamaia- Mamaia de Nord şi se adresează şi turistilor din Constanţa, fie că sunteţi in vacanţă sau doar în interes de serviciu,Vila Porto Bella vă oferă  servicii de cazare de patru stele.